Wodociągi z nową nazwą i logo

2019-07-24 RPWIK

Wodociągi Chrzanowskie – tak wkrótce będzie brzmiała oficjalna nazwa dotychczasowego Rejonowego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Chrzanowie.

Zmiana nazwy była planowana od dłuższego czasu, cieszę się, że w końcu stanie się to oficjalnie – mówi Tadeusz Arkit, prezes Wodociągów Chrzanowskich. Nowa nazwa spółki już została przyjęta uchwałą wspólników, obecnie czeka na formalny wpis w KRS. – Nasza poprzednia pełna nazwa, czyli Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Chrzanowie z oczywistych względów nie była używana w potocznej mowie, a także była zupełnie nieczytelna dla osób spoza powiatu chrzanowskiego. Używano skrótu RPWiK lub mówiono o nas wodociągi, chrzanowskie wodociągi lub właśnie wodociągi chrzanowskie. Zdecydowaliśmy się oficjalnie przyjąć to ostatnią opcję. Zależy nam, by wszelkie nasze działania – w tym wizerunkowe były spójne – tłumaczy Tadeusz Arkit.

Zmiana nazwy pociągnęła za sobą również zmianę logotypu. Poprzednie logo zostanie zastąpione przez nowoczesne, proste i łatwe do zapamiętania, które od razu kojarzy się z profilem działalności naszej spółki. Logotyp przedstawiający trzy krople wody układające się w symbol trójkąta jest również spójny z obecnym logotypem Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Chrzanowie – właściciela wodociągowej spółki, a także nawiązuje do popularnego znaku recyklingu oraz trzech gmin obsługiwanych przez Wodociągi Chrzanowskie: Chrzanowa, Trzebini i Libiąża.  – Dotychczasowy logotyp był używany praktycznie od początku istnienia spółki. Jesteśmy nowoczesną, stale rozwijającą się i inwestującą firmą, nasze logo powinno to odzwierciedlać – uważa Tadeusz Arkit.

Przypomnijmy, że Wodociągi Chrzanowskie od kilku lat prowadzą aktywną działalność promującą wysoką jakość dostarczanej wody i edukują ekologicznie mieszkańców. Sporą popularnością cieszą się publiczne, ogólnodostępne poidełka zamontowane w często uczęszczanych punktach miast czy akcja „Lokal z dobrą wodą” do której przystępują najlepsze lokale gastronomiczne oraz usługowe z terenu Chrzanowa, Trzebini i Libiąża. Nowa nazwa i logo doskonale wpisują się w strategię nowoczesnego rozwoju spółki.

Nowe logo niebawem pojawi się na papierze firmowym, drukach i pieczątkach, na stronie www i oficjalnym koncie Wodociągów Chrzanowskich na Facebooku. Systematycznie zacznie również występować na wszelkich materiałach promocyjnych spółki, jednak by nie generować dodatkowych kosztów stanie się to dopiero po wyczerpaniu już istniejącej puli.